PracaGrupypl.praca.dyskusjeUstawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku? › Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
  • Data: 2013-03-19 11:20:05
    Temat: Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.03.2013 11:05, Wojciech Bancer wrote:

    > Załóżmy, że ten pracownik jest samodzielnym przedsiębiorcą [1] szukającym
    > długoterminowego kontraktu z urlopem i udogodnieniami. Od której strony
    > wymagasz by podała warunki cenowe? Od zamawiającego usługę?

    Od zleceniodawcy. Wiedza jakie sa wymagania, wiedza ile za taka prace
    moga zaplacic. Mogą podać widełki - minimalnie od...

    > Jeśli osoba posiadająca wyższe wykształcenie domaga się tego rodzaju ochrony
    > i nie umie sobie bez niej poradzić, to powinna zwrócić wszystkie pieniądze które
    > państwo łożyło na jej wysze wykształcenie. Albo powinna wrócić do uczelni
    > i zażądać lepszej edukacji. Nie powinna zaś obarczać swoimi problemami

    Hmmmmm, a wytlumasz czemu na zachodzie przy wszystkich stanowiskach
    podaja stawki? Czy to oznacza, ze maja dramatyczny poziom edukacji?

    Nie. Tam jest szacunek na zasadach partnerdskich pracodawca-pracownik.
    Zarowno oni nie marnuja czasu na rekrutacje osob, ktora jak sie dowie
    ile to im podziekuje, jak i nei marnuja czasu tym, co szukaja pracy. Po
    co mam aplikowac do szemranej firmy, ktora nie wie ile mi moze
    zaoferowac? Ja jestem towarem, sprzedam sie tam, gdzie stawka bedzie
    odpowiednia.

    zen.aspx