    From: "Rafa" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uroki
    Date: Wed, 3 Dec 2003 20:13:19 +0000 (UTC)

    > terminu.

    Czytalam ogloszenie pana Kamila i nawet sie zglosilam piszac jak najbardziej
    powaznego maila. nie wiem czy jestem w tych 20% czy nie, na razie nie ma
    odpowiedzi:)
    Nie wiem czy zauwazyles ze po slowie "upierdliwosc" pan Kamil dal
    znaczek ;). Ja zrozumialam to jako przenosnie. Tester oprogramowania
    jakiegokolwiek faktycznie musi sie wykazywac ta cecha charakteru, ale w
    rozumieniu takim ze drazy program, sprawdza kazda jedna opcje i polaczenie
    wszystkich razem, robi chaos w aplikacji popelniajac najglupsze bledy
    itp.itd. I na pewno nie da sie przetestowac szybko - gutta cavat lapidem non
    vi sed saepe cadendo
    Pozdrawiam, Rafa