PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace - czy ten zapis jest poprawny? › Re: Umowa o prace - czy ten zapis jest poprawny?
  • Data: 2003-09-26 08:15:04
    Temat: Re: Umowa o prace - czy ten zapis jest poprawny?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo <o...@p...fm> napisał(a):

    > Witam
    > Moj kochany pracodawca wreczyl mi dzisiaj umowe o prace (na czas
    > nieokreslony) z nastepujacym zapisem:
    > "Pracobiorca zobowiazuje sie ze w czasie trwania stosunku pracy nie bedzie
    > prowadzil zadnej dzialalnosci na rzecz innych podmiotów gospodarczych"

    KP.
    DZIAŁ TRZECI
    Zakaz konkurencji

    Art. 1011
    § 1. W zakresie określonym w odrębnej umowie, pracownik nie może prowadzić
    działalności konkurencyjnej wobec pracodawcy ani też świadczyć pracy w
    ramach stosunku pracy lub na innej podstawie na rzecz podmiotu prowadzącego
    taką działalność (zakaz konkurencji).

    > Czy taki zapis moze znalezc sie w umowie o prace ?

    Jest zgodny z prawem i jak najbardziej może.

    Rzeczywiście inna historia.