PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace czy dzialalnosc gospodarcza? › Re: Umowa o prace czy dzialalnosc gospodarcza?
  • Data: 2007-11-29 08:57:33
    Temat: Re: Umowa o prace czy dzialalnosc gospodarcza?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bhpekspert pisze:

    > Etat czy własna firma?
    > Własna firma oczywiście. Bo żaden szef nad głową nie stoi, nie trzeba
    > znosić jego humorów, wiecej się zarabia, a cieżka praca przekłada się
    > na konkretne zyski. Piękne. Tylko że znów w sobotę budzik S. zawył o
    > 6.30 a potem zrobił to jeszcze z dziesieć razy. I znów czepiałam się,
    > że sobota a S. idzie do pracy a nie ze mną na basen. A potem S. sie
    > obraził, że go nie rozumiem i ze podobno znam się na pracy a nie mogę
    > zrozumieć, jak się pracuje w swojej firmie. A po południu okazało sie,
> [...]

    O czym w ogóle piszesz? Czas pracy, dni jej wykonywania co do zasady
    nie zależą od rodzaju umowy, tylko od charakteru pracy. Można tyrać od 5
    rano i w weekendy mając umowę o pracę, a można pracować 2 godziny
    dziennie na działalności. Nie widzę tutaj żadnego związku między
    rodzajem wybranej umowy a czasem pracy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz