eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
  • Data: 2003-06-27 21:46:41
    Temat: Re: Umiejętności sekretarek.
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bdhcl1$ha0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "martin" <m...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
    > news:bdh6r0$rcq$1@news.onet.pl...
    > >
    > > A może masz to ty masz zbyt słabą "korekcję błędów". Daj ten sam tekst
    do
    > > przeczytania 1021 osobom i sprawdź dla ilu jest nieczytelny :)
    > >
    > Nie bardzo rozumiem co ma korekcja błędów do 30 spacji zamiast
    > wyśrodkowania.
    > Dokumenty w Wordzie pisze się między innymi po to aby mozna je było
    > wydrukować, łatwo formatować i później ewentualnie do czegoś wykożystać.

    > pewne zasady. Jak się ich nie przestrzega to bynajmnie nawet na wydruku
    nie
    > wyjdzie formatowanie eleganckie. Nie raz musiałem uczyć Panie którym Word
    > nie chciał równo znaków poustawiać, bo 3 spacje w jednej linijce nie
    równały
    > się 3 innej.
    > Ja nadal uważam iż sekretarka powinna znać dobrze obsługę worda a nie
    > tylko napisać parę linijek.
    >
    > PawełW.

    Tak lekko OT - wykorzystać piszemy przez "rz" a nie przez "ż".
    Ciągnąc dalej w Twoim stylu:
    "Dlaczego ci ludzie od pisania dokumentów w Word nie potrafią pisać
    poprawnie?
    A tylu innych szuka pracy i chętnie pokazałoby paniom sekretarkom jak się
    formatuje tekst."
    pozdr



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1