PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-24 08:22:29
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik veritas napisał:

    > Drogi
    > "MC" <m...@g...pl>
    >
    > Ale Ty jesteś głupi.
    > Nie che mi się tego wszystkiego wymieniać, co powinno znaleźć się w idealnej
    > aplikacji, ale sądząc po poziomie odpowiedzi "MC" <m...@g...pl> - nie ma sensu,
    > bo takich tłuków jest więcej.
    > Dobra kończę, bo jak tylko pomyślę o takich zblazowanych pajacach jak ty, to
    > odrazu odechciewa się czytania aplikacji.
    >
    > Pozdrawiam ( ciebie -> m...@g...pl - nie ) wszystkich.

    Porazil mnie poziom twojej elokwencji, profesjonalizmu i kultury osobistej.

    po dyskusji mamy obraz jak to wyglada: po jednej stronie jest rzesza
    ludzi starajacych sie o prace, ktorzy najczesciej przysylaja
    beznadziejne aplikacje, po drugiej z kolei mamy profesjonalnych
    selekcjonerow, ktorzy dokonuja wyboru pracownikow. Jednak to od tych
    profesjonalstow zalezy czy dostaniemy prace czy nie, wiec warto
    posluchac ich rad i sie do nich zastosowac.

    PZDR