PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pomocy biurowej › Re: Szukam pomocy biurowej
  • Data: 2005-02-02 23:10:26
    Temat: Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    > Ja - doceniajac, ze WB ma ciezka prace, ktora spolecznie wykonuje -
    > wprowadzilabym "miekkie" reguly oceniane na zdrowy rozsadek moderatora. Tzn.
    > piramidki, spamy, raporty, szukanie pracy precz; oferty wybrakowane
    > informacyjnie - precz, ale nie wg schematu forma umowy, miejsce pracy itd, ale
    > tez zdroworozsadkowo oceniajac, czy dana oferta ma wartosc dla spolecznosci i
    > jest dosc sensowna, by narazac klientow ppo na jej czytanie szanujac ich czas.

    Oj, z tym ostrożnie. Problem z miękkimi zasadami jest taki, że są mocno
    subiektywne, co może doprowadzać do dość gęstych dyskusji 'dlaczego tamto
    ogłoszenie przeszło, a moje nie?'. I co gorsza nie byłoby jasnych,
    sprecyzowanych odpowiedzi.

    Otwarcie przyznam, że świadomie nie prowadzę 'strajku włoskiego' przy
    moderowaniu i wiele zasad z tego FAQ zdarza mi się nagiąć (przykładowo
    te nieszczęsne, ciągnące się ISO - jeżeli komuś w ogłoszeniu zdarzy się
    jedna polska literka, na cły tekst to raczej nie robię zwrotu, tylko
    raczej przepuszczam). Wiele więcej w obecnej sytuacji zrobić raczej
    nie mogę.

    Jeżeli chodzi o samo FAQ oraz zawarte w nim zasady. Sam bym chętnie nieco
    zmodyfikował ten dokument (jest moim zdaniem nieco zbyt sucho napisany),
    ale na chwilę obecną nie jestem jego opiekunem i mam dość niewielki wpływ
    na zmiany w tymże. Możnaby rzec, że 'ja tu tylko sprzątam'. :)

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo