PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pomocy biurowej › Re: Szukam pomocy biurowej
  • Data: 2005-02-02 22:55:37
    Temat: Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Marchewczyk napisał(a):

    > Naturalnie, pracodawcy maja nieograniczona ilosc czasu na czytanie
    > usztucznien pochodzacych z czasow sredniowiecza netowego ;))

    Nie wymagam od nikogo by czytał te usztucznienia. W pierwszej kolejności
    odsyłam zawsze na 42.pl/ppo/ gdzie jest podany wzór i kilka prostych
    zasad. Wzór sobie można skopiować, wkleić i pozmieniać co trzeba.
    Interfejs o kodowanie sam zadba. To mi w zupełności wystarczy.

    > Moderator (zmieniajacy sie zreszta) to maniak romantycznego netu z pierwszej
    > polowy lat 90...

    Nie wiem czy pomoże Ci to w udowadnianiu jakiejś ciekawej teorii o mnie,
    ale przyłączony jestem mniej więcej od lutego 2001. :)

    Idea bycia romantykiem przyznam szczerze zła nie jest. W pewnym kręgu
    znajomych uchodzę za romantyka i idealistę, tak więc mogę to chyba uznać
    za komplement. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl