PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pomocy biurowej › Re: Szukam pomocy biurowej
  • Data: 2005-02-02 23:27:19
    Temat: Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Marchewczyk napisał(a):

    [...]

    > Myslisz, ze moderator poobcina te palce, ktorymi pisze (od lat) moje
    > niepochlebne o nim wypowiedzi?:))

    Generalnie to nie mogłeś czegokolwiek o mnie pisać 'od lat', bo zajmuję się
    moderacją ppo parę miesięcy ledwie. Aczkolwiek na pewno wiesz o mnie już
    wszystko i masz wyrobione zdanie o mnie, o moich rodzicach, dziadkach,
    pradziadkach i o wszystkich sąsiadach na literę 'B'. :)

    Niezwykle mi miło więc być tym złym i niedobrym.
    Ponoć tacy mają lepsze powodzenie u kobiet. :)

    > Faktycznie, oferta nie zawierajaca formy wspolpracy - w moim przypadku do
    > ustalenia w zaleznosci od profilu kandydata - ani miejsca pracy - tez zalezy
    > od tego, co bedziemy robic razem - to oczywiscie oferta nie do przyjecia ;))

    Na to trzeba było zwracać uwagę przy dyskutowaniu opisu grupy.
    _Przed_ jej założeniem. Jeżeli chodzi o miejsce w temacie, to wystaw sobie,
    że ułatwia mi to szalenie weryfikację powtarzalności ogłoszeń. Ale rozumiem,
    że zasady cokolwiek ułatwiające mi pracę uznasz za przeżytek. :)

    PS. Jak napiszesz w ogłoszeniu 'do ustalenia' to przejdzie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl