PracaGrupypl.praca.dyskusjeStewardessa - Steward w liniach lotniczych › Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
  • Data: 2002-09-24 07:22:35
    Temat: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, gdybym cie kiedykolwiek spotkal - naplul bym Ci w twarz,  bo jestem
    > pewien ze ty nie mial bys mozliwosci zalatwic prace kilkudziesieciu osobom
    > naraz. JESTES GLUPIM DURNIEM Z MALYM POZIOMEM AMBICJI I ZACHOWANIA
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dziekuje.Twoja agresja, wybacz, ale raczej utwierdza mnie w domniemaniach, ze
    cos jest nie tak. Piszesz spam, skrzynki mailowe?. Co za problem podac adres
    pocztowy menager z Paryza, zeby ludzie zainteresowani mogli tam poczta przeslac
    aplikacje? I oczywiscie, podaj na grupe jak najwiecej informacji, co powinna
    zawierac poprawnie napisana aplikacja.

    Zwlaszcza, ze piszesz wylacznie z niemiec, z roznych adresow. kafejki?
    Odezwalem sie, poniewaz problem o ktorym wspomnialem nie jest abstrakcja i duzo
    naiwnych kobiet z Polski w podobny sposob wyjechalo "robic kariere", a
    wyladowalo......Jesli faktycznie jestes uczciwym czlowiekiem, to przyjmij do
    wiadomosci , ze nie jest to moj wyimaginowany problem i w Polsce przez ostatnie
    kilkanascie lat regularnie prasa pisze o podobnego typu superogloszeniach i
    losach dziewczat, ktore na nie odpowiedzialy. wez na to poprawke i sie
    zachowuj!!

    Na wspomnianych stronach (zreszta adres podales z bledem) znalazlem
    informacje,ze sa takie linie. Lufthansa tez jest na swoich stronach. Nie
    dokopalem sie do informacji o ilosci samolotow , personelu ani konkretnych
    ilosciach potrzebnych pracownikow (i skad ta rotacja, skoro to taki miod?).
    Moze ktos lepszy zweryfikuje te dane, bo ja nie umiem (faktycznie nie znam
    angielskiego).

    Jak widzisz, nie odpowiadam na twoje wyzwiska w twoim stylu, poniewaz nie
    chodzi mi o wzajemne obrazanie sie (chociaz zawsze myslalem, ze stewardessy i
    stewardzi slyna z opanowania). Po prostu caly czas uwazam ten post za niejasny,
    podejzany i nieudokumentowany.

    Poniewaz jest to grupa dyskusyjna, to mam prawo wyrazic swoja opinie na temat
    takiej oferty.

    Krzysztof