PracaGrupypl.praca.dyskusjeStewardessa - Steward w liniach lotniczych › Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
  • Data: 2002-09-24 13:29:55
    Temat: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:amp7eh$ko3$1@news.gazeta.pl...
    > Czy ja pisalem PRACA DLA KOBIET ????
    >
    > Skoro uwazasz ze, moj post jest podejrzany to ok. Twoje nieuzasadnione
    > podejrzenia mozesz sobie wszadzic w...! i nie utrudniac komus schodow do
    > kariery. Szary czlowiek by nawet nie wiedzial co to jest EMIRATES, a co
    > dopiero zlozyc podanie i pojechac na interview. Moze poco ja sie tu tak
    > wyslila. Za pare dni i tak wyladuje ogloszenie po angielsku w gazecie.

    Wyluzuj troche.
    Uporzadkuj sobie wiadomosci na grupie wg nadawcy, zobacz ile jest wypowiedzi
    od krzysztofs, on ma cos do powiedzenia na kazdy temat.

    Co do kobiet zwabianych na Zachod to ja mam dwa uzasadnienia:
    1) One rzeczywiscie sa strasznie oszukiwane. W Polsce biora/moglyby brac
    50-100 zl/klienta, w RFN oczekuja 100 euro a trafiaja pod opieke
    Turka/Jugola, ktory z tych 100 oddaje im raptem 20.
    2) Sprawami tymi zajmuje sie fundacja Itaka, finansowana poprzez biurokracje
    europejska. Zwykle historyjek o porwaniach opartych na informacjach z tej
    fundacji najwiecej jest pod koniec roku, kiedy decyduje sie sprawa budzetu
    na rok nastepny.