PracaGrupypl.praca.dyskusjeStewardessa - Steward w liniach lotniczych › Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
  • Data: 2002-09-24 06:30:22
    Temat: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiec ja go podam:

    www.emiarates.com , jak znasz angielski dalej sobie poradzisz.

    Facet, nie podam bezposrednio adresow managera, bo musze mniej wieej
    policzyc ile ludzi bylo zainteresowanch. badz pewien ze jak juz ktos do mnie
    napisze, to w ten sam dzien wysylam mu odpowiedz (czasem nawet za godzine)
    ze wszystkimi info. Wysylajac podanie przez www. na pewno, ale na pewno nie
    zaprosza cie na interview (wiem to z wlasnego doswiadczenia).

    Mam wielka prosbe badzcie troche wdzieczni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BO
    JA ROBIE TO ZA DARMO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Daniel