PracaGrupypl.praca.dyskusjeStewardessa - Steward w liniach lotniczych › Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
  • Data: 2002-09-20 16:27:17
    Temat: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Jezeli bedzie
    > duzo chetnych to zrobia interview w Polsce. Emiarates szuka w tym momencie
    > ludzi jak szalony, na calym Swiecie. Co tydzien sa nowe kursy i szkolenia.

    Musze wyjzec za okno. Tam chyba w powietrzu zdezaja sie te samoloty z emiratow.
    Bo jak tylu ludzi potrzeba, to i samolotow musi byc pelno. We wszystkich
    krajach laduja. I nie korzystaja z obcych przwoznikow, bo maja tyle samolotow.

    Jesli maja ze 100 samolotow i po moze?...5 stewardess na samolot..to 500 osob.
    300 samolotow ...1500 osob. Znowu wyjzalem za okno...nie widac....

    Ktore juz sa zatrudnione, bo z jakas obsluga te samoloty lataja. jedynie
    uzupelnienia jakies przy wymianie personelu.
    Nie wiem ile jest samolotow i jaka obsada, ale nie moge sobie uzmyslowic
    przyczyn naglej pustki kadrowej, ktorej nie sa w stanie zaspokoic normalnym
    tokiem zatrudnienia zainteresowanych obcokrajowcow. Wymieraja te stewardessy
    czy co?

    Krzysztof