PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaz a Urzad_Pracy › Re: Staz a Urzad Pracy
  • Data: 2005-09-23 19:07:40
    Temat: Re: Staz a Urzad Pracy
    Od: "marian" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedys mialem przychod 800 zl w ciagu miesiaca ale w pozostalych miesiacach
    nie osiagnelem zadnego innego dochodu. W zwiazku z tym napisalam do Urzedu
    Skarbowego podanie o zwolnienie z podatku podajac powod iz jestem studentem
    i nie przewyższylem kwoty wolnej od podatku (dodam ze przychod mialem w
    sierpniu) i mnie zwolnili z podatku.