PracaGrupypl.praca.dyskusjeSalonik Prasowy Kolportera? › Re: Salonik Prasowy Kolportera?
  • Data: 2003-07-08 08:54:07
    Temat: Re: Salonik Prasowy Kolportera?
    Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak juz pisalem - to norma w tego typu firmach.
    > Jak to jest z kolporterem? Daja przynajmniej kwote
    > gwarantowana?
    >
    > FX

    Nie bardzo opłacalne zajęcie. W moim rodzinnym mieście przy b. ruchliwej ulicy
    (m.in. przystanek. kino, niedaleko dworzec PKP) lokal stał pusty przez 1,5roku
    wykupiony już przez Kolportera. Potem ktoś zaczął prowadzić, lecz po ok. 5 m-
    cach zrezygnował. Identyczna sytuacja w REALU.
    Ale moja mama chwali sobie z nimi współpracę ale:
    1. _własny_ interes z _własnym_ stoiskiem
    2. b. dobry punkt (osiedle-blokowisko)
    3. współpraca od 6 czy 7 lat (zwiększanie marży co kwartał za dobre wyniki
    sprzedaży + gratyfikacja pieniężna podczas "integracji" z firmą na imprezie
    corocznej)
    4. nie narzeka na "bałagan" - może oddział firmy w tym mieście funkcjonuje
    sprawnie

    Baba Jaga