PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Sabre vs Motorola

  • 1. Data: 2006-05-10 11:44:45
    Temat: Re: Sabre vs Motorola
    Od: w...@o...eu

    > Podejrzewam ze nie znajdziesz tu czlowieka który pracowal w obu firmach.

    W Sabre pracuje sporo ludzi po motoroli. Z tego co slyszalem to w
    motorli po sabre to raczej ludzi nie ma ... ale nie jestem pewien.
    Podobno w motoroli projekty sa uwsteczniajace.
    Zarobki chyba w Sabre troche lepsze. Atmosfera jest bardzo dobra, nie
    wiem jak w motoroli, ale polecam poczytac o motoroli na pracownicy.com
    (aktualnie nie dziala tam nic, bo cos przebudowywuja).

  • 2. Data: 2006-05-10 18:59:33
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl>

    <w...@o...eu> wrote in message
    s.com...

    >W Sabre pracuje sporo ludzi po motoroli. Z tego co slyszalem to w
    >motorli po sabre to raczej ludzi nie ma ... ale nie jestem pewien.
    >Podobno w motoroli projekty sa uwsteczniajace.
    >Zarobki chyba w Sabre troche lepsze.

    zagdzam sie w 97 %.
    tak z ciekawosci - gdzie Sabre ma biura w FtW ? :)

    pzdr
    Muchomor

  • 3. Data: 2006-05-10 21:57:59
    Od: w...@o...eu

    W Southlake. Po obu stronach autostrady 114.