PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
  • Data: 2005-11-24 20:55:11
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/24/2005 8:41 PM, Maciek Sobczyk wrote:

    > Nie każdy. Kupić może dymplomowany psycholog.

    O żesz Ty. Zaciekawiłeś mnie. Tzn w bibliotekach nie ma tej pozycji lub
    nie wypożyczą bez dyplomu? Nie ma chyba takiej kategorii poufności
    dokumentów, jak "tylko dla dyplomowanych psychologów".
    A jak napiszę na pl.sci.psychologia (albo dowolną z dziesiątki
    alt.pl.psychologia.*), że zapłacę podwójną cenę za tę książkę, to też
    nikt się nie złamie?
    Kto jeszcze chętny? Hurtem powinno być taniej. Albo możemy się zrzucić
    na jedną i czytać po kolei. Należy krzewić (drzewić?) wiedzę
    psychologiczną w społeczeństwie!

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.