PracaGrupypl.praca.dyskusjeRyczałt za paliwo? › Re: Ryczałt za paliwo?
    From: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ryczałt za paliwo?
    Date: Thu, 6 Oct 2005 20:03:11 +0200
    Sender: 93d7c2c076f19c3dfbd23401f22405795def1445213519f3

    Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie prośba o służbowe autko oraz zakup
    benzyny na firmę. Nawet, jeśli zapłacisz za paliwo z własnej kieszeni
    pracodawca zwróci ci poniesione koszty (chyba, że uzna je za mocno
    "naciągane"). Problem w tym, że musisz to autko dostać.

    Po drugie stawki są następujące:
    za samochód osobowy. o poj. skokowej do 900 cm 3 - 0,4894 zł za 1 km
    za samochód osobowy o poj. skokowej pow. 900 cm 3 - 0,7846 zł za 1 km

    UWAGA! Dotyczy tylko jazd zamiejscowych!

    Podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 8 grudnia
    2004 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości oraz warunków
    ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej
    lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na
    obszarze kraju (Dz.U. z 2004 r. Nr 271, poz.2686).

    Wziąwszy pod uwagę ceny benzyny wybór jest jasny.

    M.