PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozszerzenie możliwości grupy dyskusyjnej › Re: Rozszerzenie możliwości grupy dyskusyjnej
  • Data: 2005-01-19 15:41:52
    Temat: Re: Rozszerzenie możliwości grupy dyskusyjnej
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "komentuj.pl" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:csll22$d1d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wszystkich użytkowników grupy "pl.praca.dyskusje" zapraszamy
    > do korzystania z systemu KOMENTUJ.PL i podzielenia sie swoimi
    > opiniami i doświadczeniami związanymi z :
    >
    > - procesem rekrutacji i warunkami pracy w konkretnych firmach
    > - jakościa usług konkretnych agencji pośrednictwa pracy

    Komentuj.pl ma dla mnie te wade, ze nie jest tematyczny. Przejrzalam te
    niewielkie na razie ilosci komentarzy i jest tam wszystko - sklad kremu
    avonu, trudnosc wyszukiwania w portalu wyborczej, opinie użytkowniow o
    mbanku i pochwala strony o Fordzie Escorcie. Grupy dyskusyjne maja to do
    siebie, ze sa wyraznie stematyzowane i pomijajac spamy (z ktorymi nie jest
    tak zle na grupach nieogloszeniowych) nie musze tracic czasu na przegladanie
    tekstow (nawet samych tytulow) spoza tematu, ktory mnie interesuje. A taki
    mbank mozna skomentowac ze strony klienta, pracownika, funkcjonalnosci
    strony, kampanii reklamowej i pod katem dziesiatki innych tematow. Na Sieci
    czas sie bardzo liczy, wiec sugerowalabym wyszukiwanie i po stronach, i po
    tematyce, bo temu chaosowi nie wroze duzej popularnosci, zwlaszcza jak sie
    pojawi wieksza ilosc postow o wszystkim. Narzedzie dobre wlasciwie tylko dla
    duzych firm, ktore w razie powodzenia by mialy pelny raport o opiniach na
    ich temat w jednym miejscu :) ale w Sieci raczej sie nie da dokonac Wielkiej
    Centralizacji wymiany opinii.

    I.