PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju › Re: Rekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju
  • Data: 2006-10-09 20:20:21
    Temat: Re: Rekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju
    Od: Qlfon <r...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tobi napisał(a):
    Ja
    > mam natomiast inne pytanie, w kontekście tego co przeczytałem o
    > obowiązkach - co ma do tego nazwa "kierownik ds. rozwoju"? Rozwoju

    To moze ja bo cos tam jeszcze pamietam:)
    - kierownik rozwoju (w Providentowej gwarze to DM - development manager)
    ma za zadniae rozwijac biznes czyt. podejmowac takie decyzje odnosnie
    udzielania nowych pozyczek, by zysk z nich byl:) No i oczywiscie ma
    minimalizowac straty (mialem tam kolezanke, ktora potrafila zadzwonic do
    klienta, ktory zalegal z platnoscia raty i zapytac go czy nast. razem ma
    zadzwonic do niego do pracy powiedziec skad jest i dlaczego go szuka)
    > _czego_? Kierownik _czego_?
    "Szefuje" sie grupce (wiekszej/mniejszej - ja mialem 14 osob)
    przedstawicieli odpowiedzialnych za wynajdywanie nowych klientow i
    zbiorke rat od starych. Chodzi sie z nim na wizyty "zbiorkowe" po
    domach, pomaga w sciaganiu naleznosci i takie tam.
    W 2002 byl jeszcze obled jesli chodzi o papierologie. Komputery byly
    tylko w tzw. administracji, ktora drukowala tzw. "zolte kartki" - czyli
    info dla przedstawiciela ile kto ma jeszcze zaplacic, jakie ma braki w
    platnosciach itd. Kierownik raz w tyg. siadal na segregatorami (kazdy
    przedstawiciel mial swoj + jeden dla grupy) i wypelnial dlugopisikiem
    tabelki. Kota mozna bylo dostac. XXI w. a paranoja albo "oszczednosc"
    posunieta do granic absurdu.
    --
    Qlfon