PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji › Re: Re: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szuk aniem? zaproszenie do dyskusji
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szuk aniem?
    zaproszenie do dyskusji
    Date: 07 Jan 2003 14:15:55 -0800

    "Kaktus" <p...@k...chip.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > U nas to raczej normalne. Bardzo rzadko po rozmowie ktoś się ze mną
    > kontaktował, żeby mnie poinformować, że mnie nie chcą. Ta uwaga dotyczy
    > również wszystkich firm zajmujących się pośrednictwem pracy, w których
    > byłem.

    w takim wypadku ja po prostu sama dzwonie i pytam sie, jaki jest
    wynik.
    i jesli negatywny, to czy mogliby mnie poinformowac, dlaczego.

    jeszcze sie nie zdarzylo, zeby mi nie odpowiedziano.

    inna sprawa, ze jak juz jestes na ostatniej rozmowie, to tzeba dazyc
    do jej "zamkniecia" tj. zapytac sie, czy jeszcze ktos bedzie
    rozmawial,czy to juz ostatni etap rekrutacji a jesli tak, to w jakiej
    formie bede powiadomiona o efektach.
    jesli powiedza, ze "odddzwonimy" to ja sie zwykle pytam, kto
    konkretnie oddzwoni, i w jakim mniej-wiecej terminie sie spodziewac
    telefonu.

    to zwykle prowadzacych rozmowy dopinguje do zawiadomienia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net