PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji › Re: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukan iem? zaproszenie do dyskusji
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukan iem? zaproszenie
    do dyskusji
    Date: 06 Jan 2003 13:30:10 -0800

    "Kaktus" <p...@k...chip.pl> writes:

    > Sytuacja z zeszłego roku.
    > Firma daje ogłoszenie, że zatrudni admina. Przychodzi sporo ofert. Po
    > pierwszej selekcji zostaje ich około 200. Trafiają one do kierownika
    > administratorów. On oprócz normalnej pracy musi je wszystkie przejrzeć i
    > wybrać kilku kandydatów na rozmowę. Nie ma fizycznych możliwości na
    > odpowiedzenie każdemu zainteresowanemu.

    to prawda.
    w usa tez tak jest, w duzych firmach: wysyla sie cv i albo sie odezwa
    i poprosza na rozmowe, a jak sie nie odezwa, to znaczy ze
    przepadlismy. to normalne.

    chamstwem ze strony firmy to jest jak juz poszlismy na rozmowe, a po
    tej rozmowie sie nikt nie odezwal (zadzwonil, wyslala maila) z
    wynikami.

    a tak poza tym, to w normalnej firmie odpowiadaniem kandydatom i
    zalatwianiem formalnosci zwiazanych z rekarutacja zajmuje sie dzial
    human resources, czy tez kadrowy.

    oczywiscie, jesli firma jest mala, zatrudnia kilka-kilkanascie osob, o
    takim czyms nie ma w ogole mowy i ja bym sie nie spodziewala, ze ktos
    oddzwoni, jak mnie nie chca.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net