PracaGrupypl.praca.dyskusjeRMUA obowiazkowe czy juz nie ? › Re: RMUA obowiazkowe czy juz nie ?
  • Data: 2009-06-05 18:13:02
    Temat: Re: RMUA obowiazkowe czy juz nie ?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-06-05, Artur <s...@r...pbz> wrote:
    >
    > [...]

    Kruca bomba :-)
    Wnioski:
    1. Informacje o składkach muszę dostać co miesiąc (marzenia :-( )
    2. Księgowa łaski mi nie robi i musi wystawić RMUA jak sobie życzę

    Teraz pytanie czy w szpitalu będą honorować świstek z informacją?
    Pewnie nie bo tam pieczątki nie musi być.

    Chyba dalej będę podbijał książeczkę ubezpieczeniową a szef mi drapnie
    podpis. Tylko że te miejsca na pieczątki się kończą i pewnie wydanie
    nowej książeczki będzie mnie kosztować :-(