PracaGrupypl.praca.dyskusjeRMUA obowiazkowe czy juz nie ? › Re: RMUA obowiazkowe czy juz nie ?
  • Data: 2009-06-05 17:13:21
    Temat: Re: RMUA obowiazkowe czy juz nie ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-05, Artur <s...@r...pbz> wrote:

    [...]

    > Pewnie z tego że za taki okres odprowadza się składki?
    > No chyba że otrzymujesz kwartalne albo w innych przedziałach czasu
    > wynagrodzenie podlegające oskładkowaniu.

    No i? Jakiś przepis który zabroni dać paczkę 12 RMUA pracownikowi pod
    koniec roku? :) Pracownik ma 3 miesiące by się ustosunkować _od dnia
    otrzymania właściwego dokumentu_, a nie od dnia wypłaty.

    > No przecież nikt nie mówi że to musi być RMUA

    No to patrz wyżej w wątku o co ja dokładnie pytałem Harolda (na
    początku) i patrz jakie jest oryginalne pytanie autora wątku. :)

    Wszystko zależy od systemu księgowego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl