PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko o proponowane stanowisko - Key Account Manager › Re: Pytanko o proponowane stanowisko - Key Account Manager
  • Data: 2003-04-17 21:03:20
    Temat: Re: Pytanko o proponowane stanowisko - Key Account Manager
    Od: "michu" <6...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcolphus" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:3E9F1349.D8150CA8@fr.pl...

    > Tak tez myslalem ;-)
    > Dzieki za info!!
    > A moze powiesz mi jeszcze co jest w mniejszosci przypadkow??

    Powiem ci ze nie wiem. Nie pracowalem na takim stanowisku, natomiast kumpel
    kiedys pracowal i wiem ze tak latal jak idiota po roznych firmach i
    wszedzie wyrzucali go za drzwi. Zrezygnowal po miesiacu bo sie wkurwil,
    prawie ze dokladal do tej roboty. Ta robota ma sens jezeli rynek jest
    nienasycony, natomiast w duzym miescie gdzie ja mieszkam (Poznań) jest taka
    konkurencja (nie liczac tego ze 99% firm korzysta juz z jakiejs agencji
    reklamowej), ze musialbys naprawde umiec wieze Eifla sprzedac, zeby znalezc
    klienta. Stracisz tylko nerwy i nic wiecej - odradzam tej roboty. A ta nazwa
    to taka nowoczesna nazwa akwizycji.