PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzetwarzanie... › Re: Przetwarzanie...
  • Data: 2005-06-07 19:43:34
    Temat: Re: Przetwarzanie...
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 21:22:24 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    > wiadomości news:op.sr0kwjtt5qxrvn@blaster...
    >
    > To do mnie było? Tak się domyślam, choć złamałeś wątkowanie...

    Nie, zainspirowałeś mnie po prostu, a tamten watek nie był o tym :)

    > IMHO nie jest wymagana. Natomiast, jeśli ktoś mi pisze, że sobie
    > przetwarzania nie życzy, nie zamierzam tego robić ;-)

    Nie wierzę, by _żadna_ tego typu zgoda była wymagana. Taka skrajna głupota
    sama z siebie?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"