PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o radę › Re: Prośba o radę
    From: "Piotr_K" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o radę
    Date: Wed, 29 Mar 2006 22:10:42 +0200

    Sory że wysyłam to jeszce raz ale poprzednią usunołem
    Witam,

    Wiem że są na tej grupie specjaliści od rynku pracy więc spróbuje zapytać,
    może ktoś mi odpowie, lub wskaże gdzie się spytać.

    Pracuję od początku w tej samej firmie branża IT w Katowicach od 9 lat.
    Wykształcenie średnie automatyk - elektronik, stanowisko Technik Informatyk.

    Jestem pracownikiem serwisu (od roku sam) do moich obowiązków należy
    wszystko co związane jest z komputerami, poczynając od składania, po naprawę
    np. płyt głównych, instalacje oprogramowania i okresowego konserwacje u
    klientów, itd.
    Oprócz tego sprawuję serwis nad system wjazdów u naszego dużego klienta, a
    mianowicie przeglądy i naprawy szlabanów hydraulicznych, telewizji
    przemysłowej, itp.
    Do tego przygotowuję wyceny małych i średnich instalacji komputerowych
    (światłowody, skrętka) które potem muszę wykonać (szef zatrudnia wtedy
    pracownika do pomocy).
    Jestem także serwisantem drukarek fiskalnych Elzab.

    I moje pytanie do was, ile ktoś z takim doświadczeniem i stażem może w
    Katowicach zarabiać. Pytam się bo zarabiam około 1500 zł na rękę i nie wiem
    czy na Śląsku jestem w stanie więcej zarobić. Nie chciałbym zmieniać pracy
    ale raczej dostać podwyżkę ale nie wiem czy jest sens rozpoczynać
    rozmowę, jeśli na Śląsku i tak więcej nikt mi nie da.

    Pozdrawiam
    Piotrek.