PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja moderowania pl.praca.szukana › Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Date: Thu, 12 Aug 2004 09:26:58 +0200

    > Zacytuję: 'hipokryzje moderatorw wypowiadajacych sie "uruchom odpowiednia
    > procedure i juz sprawa zmiany moderacji jest zalatwiona"'.
    >
    > Jak wskażesz mi msg-id, w którym którykolwiek moderator stwierdził, że
    > uruchomienie odpowiedniej procedury załatwi sprawę moderowania, to
    > odszczekam.

    To chyba ty napisales w innym watku ze EXPLICITE nigdzie nie jest zapisana
    procedura zmiany moderatora. Nic nie musisz odszczekiwac bo EXPLICITE ci
    tego nie dam (chociaz moze bym i znalazl jak bym dobrze poszukal). Wydzwiek
    i znaczenie kazdej z wypowiedzi ktore linkowalem byly IMPLICITE oczywiste.
    Czy nie ?

    > Nie, dlaczego? Dałoby się, gdyby udało się przekonać decydenta (TSa). A
    IMHO
    > się nie uda - opieram to na swojej znajomości podejścia TSa do kwestii
    > moderowania.

    No widzisz. Potwierdzasz tylko to co mowie pare linijek wczesniej.

    > Wnoszą. Są jedyną drogą do zmian.To, że ja uważam, że TS się nie zgodzi,
    nie
    > zmienia faktu, że skoro pytasz, co zrobić, żeby zmienić status grupy,
    mówię
    > Ci: "musisz przekonać TSa, a do tego droga wiedzie przez RFD na pnn-g".

    Ty poprostu nie chcesz zauwazyc roznicy :)) Istnieja ludzie, ktorzy
    'namaszczaja' nowych moderatorow i kazdy o tym wie. Oni maja decydujacy
    glos, a nie RFD. Do tych ludzi (chyba) naleza M i J. To tak jak policjant da
    ci w pysk w ciemnej ulicy i mowi "Idz na skarge na policje".

    > W obecnej sytuacji? Moim zdaniem szanse są znikome, ale to moje zdanie. Z
    > tego, jak Cię zrozumiałem, chciałeś, żeby Ci ktoś powiedzial, jak można
    > zasady zmienić. No to mówię.
    > Jak zapytasz, jak można wygrac w totka, to Ci odpowiem: "trzeba grać". To
    > jedyna droga - ale szanse niewielkie.

    Jasne, wszystko jasne. Nie chce mi sie probowac nic zmieniac bo to nie ma
    najmniejszego sensu. Roznica zdan miedzy nami jest i pewnie dalej bedzie.
    Pozatym troche pogublisimy baze dyskusji bo nie mamy jasnej definicji, co
    hipokryzja jest a co nie jest. Nie widaje mi sie aby dalsza rozmowa wniosla
    cokolwiek nowego do sprawy, wiec dziekuje za rzeczowa analize.

    Pozdrawiam
    Tomek