PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
  • Data: 2002-09-02 07:48:42
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andree <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Coz, to chyba byl pierwszy test Waszej inteligencji oraz umiejetnosci
    > czytania instrukcji. Chodzilo o oczywiscie o to, ze trzeba bylo wykonac test
    > w 15 min.
    >
    > AnD

    Jesli sadzisz, ze czlowiek z wyzszym wyksztalceniem, w wieku 25 lat nigdy nie
    robil testu IQ, testow psychologicznych itp. to dziwie sie, ze uzyskales az 9
    punktow. Zapraszam do testu analitycznego myslenia na stornach pracuj.pl -
    koniecznie pochwal sie wynikiem. A co do czytania i rozumienia instrukcji to
    jestem z wyksztalcenia socjologiem o specjalizacji badawczo-metodologicznej.
    W zwiazku z tym jedna z podstawowych umiejetnosci jakie posiadam jest
    tworzenie zrozumialych polecen i instrukcji. Ciekawe jak by mi sie to udawalo
    gdybym sama nie potrafila zrozumiec prostego polecenia. Dziwie sie, ze osoba
    z wyzszym wyksztalceniem wysuwa takie uwagi, to naprawde nie ten poziom.
    pozdrawiam