PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 11:56:36
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2010 13:42, Wojciech Bancer pisze:

    > Owszem mówi. Bo kiedyś, jak zaczynałem, byłem taki naiwny jak wy
    > i te 4-stronnicowe również analizowałem przestarannie. Przeszło mi.
    > Do oceny merytoryczności służy spotkanie i rozmowa. CV to taki zbiór
    > prawd i kłamstewek, a moim zadaniem jest sprawdzić ile kandydat
    > nakłamał.

    I wg Ciebie, odrzucajac z gory n-stronicowe CV, od razu
    odrzucasz te CV klamliwe? Bo n-stronicowe CV, to CV gdzie
    jest wiecej klamstwa, a 1-stronicowe to CV gdzie klmastwa jest mniej?
    Aby stwierdzic ktore CV i gdzie zawiera prawde a gdzie klamstwo
    to najpierw trzeba je przynajmniej przeczytac. Bez tego
    nigdy nie bedziesz wiedzial, co odrzucasz.

    > A Ty nie wiesz ilu lepszych merytorycznie przyjąłem.
    > Gdybologia jest w obie strony, a tymczasem wiem jedno na pewno:
    > oszczędziłem jednak trochę czasu.

    Tego nie neguje. Tylko jesli odrzucasz kryteria merytoryczne
    a przyjmujesz niemerytoryczne, to Twoja selekcja sprowadza sie
    do losowania. I nie wiadomo jaki jest wynik tego losowania.
    Nie wiadomo tez, jesli dokonujesz selekcji droga losowa, dlaczego
    uzywasz tak skomplikowanej procedury - w koncu trzeba
    przejrzec iles tam CV i policzyc strony. Prosciej byloby
    po prostu wylosowac n CV. Jakosc takiej selekcji bylaby
    podobna do Twojej - rowniez losowe selekcji - a oszczedzilbys
    znacznie wiecej czasu.

    Pozdrawiam,
    Wojtek