PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie nie chce puścić - co zrobić? › Re: Pracodawca mnie nie chce puścić - co zrobić?
  • Data: 2006-04-05 10:30:20
    Temat: Re: Pracodawca mnie nie chce puścić - co zrobić?
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e103t8$g19$1@news.dialog.net.pl...

    > Co to znaczy "mam nie wprost udokumentowane"???

    A ja bym na twoim miejscu zaczął dokładnie przestrzegać godzin pracy -
    42 godziny, to 42 godziny i ani godzinki dłużej. A w razie czego, jak
    będzie Ci kazał zostawać po godzinach, to weź od niego na piśmie i
    podstawę masz.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!