PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
  • Data: 2005-12-20 18:03:58
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Hello,
    >
    > Thank you for bringing this to our attention. The link

    Gratuluje, alez musi byc Pani z siebie zadowolona. Nie ma to jak dobry
    uczynek przed zblizajacymi sie Swietami. A ja po raz kolejny ciesze sie z
    zastosowania "zasady ograniczonego zaufania" - cos mnie tak tknelo gdy
    pisalem te stronke i sobie pomyslalem, ze moze na wszelki wypadek na
    poczatek podac link do swojego konta tzw. "backupowego" i takie podac w
    linku, ewentualnie pozniej podac glowne lub korzystac z dwoch jednoczesnie.
    Troche bylo z tym zachodu, ale jak widac oplacalo sie, uff... :-))
    Pozdrawiam Pania serdecznie i zycze Wesolych Swiat oraz zadowolenia z pracy
    zawodowej.