PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Warszawie › Re: Praca w Warszawie
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Warszawie
    Date: Mon, 1 Jul 2002 12:34:32 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    "Bartek" <b...@w...pl> wrote in message news:3d1f0219$1@news.vogel.pl...
    > Witam,
    > Zamierzam sie przeniesc do Warszawy i ciekawi mnie jakiego rzedu koszty
    > utrzymania mnie czekaja. Mysle tu o jakims przecietnym standardzie zycia,
    > bez zbytnich szalenstw. Moze ktos zechce przeslac na priv
    (d...@h...pl)
    > srednie ceny najmu kawalerek w sensownych dzielnicach, koszyk podstawowych
    > produktow (lacznie z jogurtami i sokami :-) ) itp.
    > Bede tez wdzieczny za jakies info jakich posrednikow przy wynajmie
    mieszkan
    > unikac i ew. inne porady od osob, ktore przenosiny maja za soba.
> [...]

    Chata w centrum, dwa pokoje - 1200 (umeblowana). Ale raczej drozej mozesz
    trafic niz taniej. Micha - w hipermarketach wychodzi mniej wiecej jak w
    calym kraju. Szmaty sa drogie, chyba ze chcesz i umiesz poszukac. Sniadanie
    kupowane w sklepie tuz przed robota wychodzi bardzo drogo - stawiaj na
    hipera i rob kanapki:) Piwko na starowce - zapomnij. Od 8 zeta do
    nieskonczonosci:) Wajzd do klubu ok 20 zeta. Itd itp.
    Generalnie za 2 tys na reke przezyjesz i nawet na kino czasem bedzie.
    /p