PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
  • Data: 2007-03-20 06:24:40
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: Etanol <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    > W kazdym razie, wiekszosc ludzi pracuje, zeby zaspokoic _swoje_ potrzeby
    > - od tych biologicznych po te wyzsze.
    >
    > I.

    A więc jak to u mnie wygląda, na najbliższe 20 lat
    mam zapewniony cel do zaspokojenia, spłacić mieszkanie
    i to musimy zrobić wspólnie z żoną, z jednej pensji nie
    da rasy się utrzymać, rata to jakieś 3/4 wypłaty.

    Wtedy dopiero pomyślimy o potomstwie, jak się trochę odchowa
    to będę mógł zwiedzać świat czyli za jakieś 25-30 lat

    Takie są moje perspektywy na dzień dzisiejszy.

    E.