PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
  • Data: 2007-03-20 11:12:31
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@v...pl> wrote in message
    news:etmm6l$i1c$1@news.onet.pl...

    > chyba szczęście to nie efekt tego że się robi, tylko raczej to że co się
    > zrobi będzie komuś przydatne, będzie czemuś służyło. Czyli nie praca dla
    > samej pracy, tylko praca po to żeby coś stworzyć, coś zrobić i poczuć że
    > się zrobiło "dobrą robotę".

    ok, tzn. slusznie piszesz, ze jesli praca nie przynosi efektu to po co ona?
    Ale mozna tez pracowac dla samej pracy, oczywiscie efekt mile wskazany,
    ale sama praca, zajecie sie czyms tez jest wazne. Tak robi czesc emerytow,
    uprawiaja swoje działeczki bo to im daje przyjemnosc, a ze wyrosnie
    merchewka
    i pare kwiatków to dodatkowa przyjemność. Sam ostatnio troche grzebię w
    ziemi :)))
    Az jestem zdziwiony jakie to przyjemne, a kiedys myslalem ze....
    Pozdr,
    Duch