PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
  • Data: 2007-03-20 08:49:11
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko głupcy zapieprzają na swoich szefów. Każdy pracodawca płaci tylko tyle
    > ile to możliwe żeby ludzie nie odeszli a więc sprawiedliwe jest że każdy
    > pracownik powinien pracować i się angażować tylko tyle żeby go nie zwolnili
    > ...o ile nie znajdzie lepszej oferty bo wtedy sam się zwolni.
    > A tak wogóle: goń się trolu ...

    Tylko głupcy? Ja bym raczej powiedział, że ci, którzy potrafią patrzeć
    daleko w przyszłość. Dalej niż np. rok, przez który nie robią nic innego
    oprócz szukania ciągle nowych ofert. Ale fakt bycia "skoczkiem" również
    wiąże się z brakiem ambicji i odwagi do stawienia czoła ewentualnym
    problemom w obecnej firmie.

    --
    Jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com