PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przy kompie jakie przerwy w pracy? › Re: Praca przy kompie jakie przerwy w pracy?
    From: "zzz" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca przy kompie jakie przerwy w pracy?
    Date: Fri, 12 Nov 2004 15:01:38 +0100

    Pytanie co to znaczy "zajmuje sie komputerami". Jesli jestes operatorem
    DTP czy jak to sie nazywa, znasz niezle MAC-i itd, to 5 lat stazu znaczy
    chyba duzo w zawodzie?

    Z MAC-iem to przesada. Może w nowej pracy podszkliłbym się w tym temacie,
    ale w PC robię od serwisanta do składu książek.
    Sęk w tym że mieszkam w Lublinie. Ciężko tu o pracę i trzeba się naprawdę
    dobrze zastanowić przed jej zmianą. Dobre etaty obsadzone a nowe nie
    powstają.
    Widziałem pare interesujących mnie ofert z Warszawy.
    Może macie jakieś spostrzezenia na temat przeprowadzki.
    Myślę że wyższe koszty utrzymania nie zniwelują całkowicie podwyżki
    zarobków.
    Pozdrawiam.