PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno › Re: Praca na czarno
  • Data: 2009-11-15 12:27:36
    Temat: Re: Praca na czarno
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "tomas" napisał:
    > Jakie wiec dowody skoro pracowałem na budowie a nie w biurze.
    > Nadzór budowlany mogłby im tam namieszać a przynajmniej , mieli by
    > problemy.Zauważyłem że złamali pare razy prawo na budowie.

    z odzyskaniem kasy to skoro po dobroci się nie da, to po prostu wynieś
    kiedyś nocą z budowy pare worków cementu, albo betoniarkę i opchniesz ją na
    allegro za 800zł i będziesz 200zł do przodu:O)
    noatomiast jeśli nie masz dowodów, to jeśli wiesz że na budowie zatrudnia
    się na czarno i jeszcze narusza prawo to sytuację opisz i zgłoś do PIPu jak
    już ci radzono