PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno › Re: Praca na czarno
  • Data: 2009-11-23 11:51:50
    Temat: Re: Praca na czarno
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:08:47 +0100, a...@g...pl napisał(a):

    > pamietaj ze kij ma 2 konce
    >
    > skoro juz sie zgodziles na prace na czarno to powinienes przewidziec taka
    > sytuacje ze moga ci nie wyplacic
    > mozesz to zglosic gdzie chcesz lacznie ze skarbowym/zusowym
    > ale jest i drugi koniec kija
    > pierwsze /lub drugie/ co zrobi skarbowy/zusowy to zapyta czy z tej pracy na
    > czarno odprowadziles zusy i podatki

    O - i tym sposobem wkraczasz w gestię obowiązków PŁATNIKA.
    Jakie chcesz dać uprawnienia PRACOWNIKOM by sprawdzali PŁATNIKA (swojego
    pracodawcę) czy aby na pewno ON ZAPŁACIŁ zaliczkę na podatek dochodowy
    i/lub skłądki ZUSowskie?
    Gówno to interesuje pracownika - płątnikiem jest pracodawca i cześć. Te ww.
    instytucje ściągną od tego "pracodawcy" należny podatki/składki. To ich
    zadanie a nie pracownika.

    >/jak nie to grzecznie oddajesz 75%? podatku od niujawnionych dochodow

    Rozjebałeś mnie na łopatki :))))