PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno › Re: Praca na czarno
  • Data: 2009-11-16 16:07:25
    Temat: Re: Praca na czarno
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hdrohf$1s8e$1@news.mm.pl...
    > Jaki ty uczciwy :)Tylko nie zapomnij obejrzeć reksia o 19:00.
    > Pozatym w tym kraju uczciwie sie nie da zarobić bo zus(czytaj zakład
    > utylizacji szmalu) wszystko potrąci i zostanie tylko na bułke z masłem
    > i marmoladą :)

    Nie chciałem napisać, że jestem aniołkiem, bo nim nie jestem. :-)
    Bo raczej się nie da, żyjąc tutaj.
    Ale to raczej może nie składki do ZUS są wysokie, tylko zarobki
    cholernie niskie.
    Tylko co można poradzić na to, jeśli ludzie godzą się za takie głodowe
    stawki pracować?

    Ogólnie to jest po prostu ogromna przepaść między zarobkami szeregowych
    pracowników, a tzw. kadrą zarządzającą, a nawet kadrą kierowniczą
    niższego szczebla, co zbliża nas bardziej pod tym względem do krajów
    trzeciego świata niż wysokorozwiniętych.