PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyka › Re: Praca dla informatyka
    From: Qubeczek <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla informatyka
    Date: Sun, 22 May 2005 23:19:47 +0200
    Sender: q...@p...onet.pl@axo38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    camel napisał(a):
    > On 2005-05-21 21:27:07 +0200, "Trzeba od razu pisać , że we Wrocławiu."

    > O jezuuuuuuuu! Znowu oferują "pracę w młodym, dynamicznym zespole". Co
    > za bzdety... Nienawidzę tego zwrotu. Bo i doświadczenia mam inne:
    > młodzież to brak doświadczeń, wieczna prowizorka, gonitwa... Starsi,
    > znający zawód, mający duże doświadczenie robią co trzeba ze spokojem, na
    > czas i w dodatku (tadaaaam) efekt ich pracy nadaje się do wykorzystania,
    > bez mnóstwa poprawek. Młody zespół to zaleta dla gimnastyczek
    > artystycznych i prawie nigdzie indziej.
    >
    > pozdr
> [...]

    Wiesz,
    nie zawsze musisz mieć rację.

    Mam mniej niż 30 lat, więc chyba jestem młody.

    W zawodzie ( w sensie: na stanowisku wdrożeniowca) pracuje ponad 10 lat
    (od 17 roku życia), więc czy można mnie uznać za doświadczonego ?

    Organizacyjnie praca u nas wygląda dużo lepiej, niż w innej firmie tego
    samego profilu, dużo większej, gdzie pracowałem, a która ISO wdrażała
    przez ponad rok. I nawet go dostała.

    Każdy ma swoje doświadczenia, lecz na szczęście pojedyncze doświadczenia
    nie tworzą ogólnych prawd.

    Pozdro
    Qubeczek