PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-12 10:50:58
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: Py Ky <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tuvok wrote:

    > nikogo nie oceniam, stwierdzam fakt niezbity i potwoerdzony przykladami.
    > A TY po raz kolejny oceniasz mnie nie mając pojęcia o moim życiu!!!

    A to nie ty pare postow wyzej napisales cos o dorobkiewiczach i
    sk...synach? To nie jest ocena?
    Rozumiem ze obskoczyles wszystkich pracodawcow w Polsce i stad twoje
    wnioski? A nie przyszlo do glowy, ze nie dostales pracy bo byli lepsi
    kandydaci od ciebie? Ale przeciez latwiej napisac, ze to pewnie sciema
    byla i prace dostal ktos po znajomosci, nie?

    P. Kreglicki