PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca + Auto › Re: Praca + Auto
  • Data: 2003-07-09 08:36:47
    Temat: Re: Praca + Auto
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Jul 2003 07:37:33 +0200, aks. napisał 17-liniowego posta:

    > Widać że nie masz doświaczenia w tej branży.
    > Doktor Burski
    >

    > Jasie pytam panie Burski w jakiej branzy?

    Miałem na myśli doświadczenie w pracy Handlowca

    > mialem do czynienia z niezliczona iloscia firm i na palcach jedej reki moge
    > policzyc takie ktore nie cycakly pracownikow na kazdym kroku. Pozostala
    > reszta miala ich gleboko w d....

    Chyba się nie zrozumieliśmy. Jak najbardziej zgadzam się z powyższym
    stwierdzeniem. Chociaż nijak nie widzę jego powiązania z tematem. Jest
    czymś naturalnym w gospodarce wolnorynkowej, że pracodawca płaci
    pracowanikowi tylko tyle ile musi. Nie da mu grosza więcej, jeśli on sam na
    tym nie zarobi. I tak naprawdę to jest dużą naiwnością oczekiwanie po
    pracodawcy że nie będzie "cycakł pracownika na kazdym kroku".
    Ale wracając do tematu. Pod moja wypowiedzią kryło się stwierdzenie, że po
    poście kolegi widać było brak znajomości realiów pracy handlowca. I to
    wszystko.

    > Dlatego sam sobie szefem jestem i stworzylem wlasna branze
    A moge zaspokoić swoją ciekawość i spytać się jaką?

    --
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---