PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca + Auto › Re: Praca + Auto
  • Data: 2003-07-09 13:00:32
    Temat: Re: Praca + Auto
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam pojecia, w jaki sposob chcesz odnawiac auto.
    Kupić nowe.

    > Co do blacharki to tu ma znaczenie wiek
    > auta i stłuczki a nie ilość przejechanych km.
    No coż całe życie człowiek się uczy. Nie życzę Ci abyś musiała przekonywać
    się o tym na własnej skórze. Na początek porównej cany aut z tego samego
    rocznika z różnym przebiegiem (ale nie na giełdzie, bo tam wszystkie auta
    mają ustawione liczniki mniej więcej równo po ok. 10tys./rok), a potem
    dowiedz się jak wycenia się auta w firmach ubezpieczeniowych przy likwidacji
    szkód.

    A tak ogólnie to trzeba przeprowadzić własną kalkulację wynagrodzenia i
    kosztów używania auta. Ty odpuściłaś sobie kilometrówkę, bo miałaś
    świadomość poziomu wynagrodzenia, dla pracodawcy (nie wiem na ile znasz się
    na problematyce księgowej) to duże uproszczenie rozliczeń.

    Na tym kończę, miło się pisało na grupie, ale ja muszę pisać swoje.
    Darek