PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca + Auto › Re: Praca + Auto
  • Data: 2003-07-09 09:55:44
    Temat: Re: Praca + Auto
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prywatne auto również podlega amortyzacji, może nie wszyscy zdają sobie z
    > tego sprawę. Jeżeli planujemy posiadać auto taki czas aby przejechać np.
    > 100000km, to oczywiste jest, że utrata wartości pojazdu nastąpi wcześniej
    > podczas świadczenia pracy. Wcześniej będziesz musiała wydać pieniądze na
    > odnowienie auta.

    > k przedrostek odznaczający wielokrotność np. 1km=1000m

    Rozumiem ze przyjąłeś oznaczenia fizyczne k=kilo. To ma sie nijak to warosci
    pienieznych.
    Ale nie o tym chciałam napisać.
    Jesli kolega posiada prywatne auto to ono i tak bedzie sie starzalo. Owszem
    przy duzej ilosci km wymiany podzespołów beda czestsze, ale starzec sie
    bedzie tak samo.
    Nie mam pojecia, w jaki sposob chcesz odnawiac auto. Remontowac silnik ? O
    tym można mówic przy starych autach. Co do blacharki to tu ma znaczenie wiek
    auta i stłuczki a nie ilość przejechanych km. Jak samochód na siebie zarabia
    to po prostu po jakimś czasie zamienia się je na nowe.
    Pracowalam jako przedstawiciel o duzego importera. Jezdzilam swoim autem.
    Natomiast wszystko oplacalam z wlasnych zarobionych pieniazkow. Firma nie
    oddawala mi za naprawy i nie placila kilometrowki. Jednak potrafilam zarobic
    zarowno na samochod, jak i na siebie i jeszcze cos zostawalo. Moze dlatego
    nie potrafie zrozumiec takiego oburzenia kolegi MixMena. Po prostu dla
    chcacego nic trudnego. A skoro on sie tego obawia to watpi w swoje
    mozliwosci zarobienia.