PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac › Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
  • Data: 2003-03-25 07:12:29
    Temat: Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m2znnjyldc.fsf@pierdol.ninka.net...

    > za moich czasow obrona byla po to, zeby :
    > - sprawdzic, ze student wie co jest w jego pracy
    > - zna sie na temacie, na ktory pisal
    > - potrtafi bronic swojego zdania i tezy, ktora zawarl w magisterce.

    Zgadzam sie z tobą. Właśnie to napisałem. Obrona jest od obrony pracy.
    Natomiast przeciwny jestem robieniu z obrony egzaminów z pięciu lat studiów.
    Niestety z racji mizernej jakości egzaminów w trakcie studiów taki "egzamin"
    końcowy jest niestety koniecznością.

    > gdybym ja np. miala napisana prace przez kogos, to na obronie bym
    > polala. bo mi takie pytania zadawali.

    A przy okazji powinno się oberwać promotorowi, np w postaci niezapłaconych
    godzin za promotorstwo.
    bo to promotor powinien dużo wcześniej wywalić studenta, a nie żeby takie
    cyrki odstawiać na samej obronie.