PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co 2 CV ? › Re: Po co 2 CV ?
  • Data: 2005-10-26 06:36:18
    Temat: Re: Po co 2 CV ?
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy CV ang trzeba pisac w formie prawdziwego ang CV (inna kolejnosc
    > rubryk itp.) czy wystraczy przetlumaczyc?

    Ja CV w języku angielskim mam przygotowane wg. wzorca angielskiego, a
    ściślej mówiąc - wzorca przyjętego w UE (ponoć). Faktycznie, różni się
    ilością i kolejnością rubryk i informacji. Jest bardziej zwięzłe i
    rzeczowe wg. mnie. Do stosowania takiego wzoru CV w angielskiej wersji
    językowej przekonała mnie pani na szkoleniu w firmie pośrednictwa pracy
    Rinf.
    Czy lepiej tłumaczyć, czy stosować ten wzór? Powtórzę tylko argumenty ze
    szkolenia: CV w j. ang. dociera często do ludzi, którzy rekrutują
    pracowników w wielu krajach Europy (Siemens, Volvo, T-Systems...) stąd
    CV wg zachodnich wzorów będzie odpowiedniejszą formą tego dokumentu. W
    innych przypadkach, w których CV w j. ang. jest tylko wymagane "na
    wyrost" - najczęściej w ogóle się do niego nie zagląda, a ew.
    Pozdrawiam,