PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co 2 CV ? › Re: Po co 2 CV ?
  • Data: 2005-10-27 20:29:35
    Temat: Re: Po co 2 CV ?
    Od: "wacek" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym paniom płacą od zrealizowanego projektu - w przypadku najemnych
    > rekruterów lub miesięcznie za całość obowiązków związanych z ZZL /
    > kadrami.
    >
    > Raczej nie spotkałem się, by ktoś za wykonaną pracę, bez względu na
    > efekty a nie za efekt.

    to co mówisz to logiczne, ale w polsce to nic nie wiadomo, kiedyś sam byłem
    na rozmowie, gdzie okazało się że praca jest ale nie taka o jaka mi
    chodziło, wiec na rozmowie spytałem się czemu zapraszają na rozmowy osoby
    które szukają innej pracy, wystarczyło by chociaż podczas zaproszenia
    poinformować o co chodzi, wtedy obaj nie tracili byśmy czasu.
    a usłyszałem taką odpowiedz:
    wie pan, gdybyśmy tak robili to mieli byśmy jednego kandydata na tydzień
    :O)
    no i jaka w tym logika, toć to zupełny bezsens