PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co 2 CV ? › Re: Po co 2 CV ?
  • Data: 2005-10-27 16:44:02
    Temat: Re: Po co 2 CV ?
    Od: "wacek" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    > I dostaleś pracę albo ktoś się odezwał?
    > Znaczy, że pracodawca też ze słownikiem czytał :)

    pracy jeszcze nie znalazłem, (jak się pytają ile chciałbym zarabiać, to od
    razu wiadomo o co chodzi, a zawsze znajdą frajera który zgodzi się pracować
    za sporo mniej od ciebie)
    a odzywają się i owszem, mam tyle rozmów o pracę że powoli kończy mi się
    kasa zarobiona za granicą, jeszcze miesiąc, a nie będzie mnie stać na
    rozmowy kwalifikacyjne (wtedy chyba znowu zagranicę, ale już na stałe)
    a czy czytał za słownikiem, to i nie wiem, może wcale nie czytał (przecież
    nie musiał znać angielskiego skoro miał i po polsku napisane, a zdarzało mi
    się przejść wstępną rozmowę z angielskiego przez telefon, gdzie wymagali
    zaawansowanego angielskiego, ale nawet ja zauważyłem że ta pani sama go
    dobrze nie zna, może tym paniom od rekrutacji płacą od jednego przepytanego
    kandydata?)