PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!! › Re: PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    Date: Sat, 4 Jan 2003 17:31:06 +0100

    No nareszcie coś dłuższego napisałeś popartego przemyśleniami i obserwacjami
    !!!
    To co piszesz zgadzam siez Tobą, niejedenmu tu na formu staram sie czasami
    to uświadamiać.

    > 50% młodych do 24 roku życia pozostaje bez przcy. Ich perspektywy
    znalezienia

    generalnie granica ta przesuwa sie nawet do 30 latków i niedługo niezaleznie
    od wieku będzie tyle samo bezrobotnych !

    > stałęj przcy kiedykolwiek topnieją z roku na rok. Rzeczywistość
    > makroekonomiczna dla wszystkich przedsiębiorstw jest identyczna. Więc
    jedynie
    > zarządzający nieudacznicy ponoszą winą za taką, a nie inną sytuację
    włąsnych
    > firm.

    Owszem nie potrafili myśleć strategicznie, a najprościej czekać na ostatni
    moment, zwolnic częsc personelu, a innych przyjąć na 2-3 miesiące i w ten
    sposób ciagnac działalnośc. Pod płaszczykiem arogancji i wypowiadanych przez
    nich słów " iż ludziom nie chce sie pracować" dają do zrozumienia że
    "niudacznicy" są niepotrzebni i należy ich dymać od "tyłu" !!!

    To oni wykorzystują tenże argument do obniżek płac, zwolnień, poniżania
    > pracowników. Głównym ich celem jest bogacenie się za wszelką cenę, bez
    myślenia
    > o ludziach i przyszłosci.

    Oczywiscie, dlatego nie mamy 18 % bezrobicia tylko lekko 25 a w niektórych
    regionach nawet 40% !!!!
    Im kiedyś tez zajrzy bieda do oczy, bo bezrobotny jeden z drugim i tak nic u
    neigo nie kupi !!!
    Jadą na tym samym wózku, tylko trochę dłużej pojadą .....

    Wynika to z braku wiedzy zarządzających, ich
    > nieudolności i otaczania się rodzinką, a prowadzi w prostej lini do
    umocnienia
    > nastrojów ekstremalnych w społeczeństwie. Skutkiem tego będą już niedługo
    > niepokoje społeczne.

    Te niepokoje są od kilku miesięcy a dopiero się to uwidoczni, np. na Śląsku
    jak wpieprzą górników na max i dołaczą sie do nich inne grupy spoleczne !

    Dlatego uważam, że pracowawcy to hieny co własną matkę
    > sprzedadzą.

    Moze nieaż do tego stopnia Yamahaa ale pracownika upodlają na każdym kroku,
    mam tu na myśli małe prywatne firmy 10-20 osobowe. Tam Pracodawca " Basza"
    wyżarty myśli że zawsze będzie miał naiwnych nawet do pracy za darmo w
    formie stażu !!
    Obudźcie się bezrobotni i nie dajcie się "pożreć" bo jeden wpis czy 2
    pracujac u takiego na 2-3 miesiące i tak nie ratuje Waszej sytuacji !

    >Ludzie którym brak wrażliwości na tragedie ludzkie, a przede
    > wszystkim pomysłu na rozwój czy zmianę profilu firmy. To matoły, które
    utrącają
    > wybijające się jednostki w strachu o własny stołek.

    Mało tego, im wielce krzywda się robi jak pracownik upomina się o swoje, o
    zaległe pensje, ergonomiczne miejsce pracy, itd.
    W momecnie jak Państwo tonie niczym Titanic, oni w amoku próbują czerpać
    całymi garściami nadal !!!

    To co napisałem poniżej tyczy się małych prywatnych firm 1-20 osobowych,
    gdzie układy i jeszcze raz ukłądy rządzą ludzkim losem !!
    To samo daje isę zauważyć w Spółkach Skarbu Panstwa, lub Urzędach i Bankach.

    Mało jest normalnych firm, gdzie pracownik jest dobrem służącym rozwojowi
    firmy, no cóż mamy lata 20-30 Ameryki. Czekam tylko jeszcze na sytuację
    gdzie zagonią ludzi do darmowej pracy i stworzą obozy pracy.

    WSZYSTKO przed nami !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler